Obecność firm w roli uczestników na targach i wystawach jest koniecznością. Odpowiednio przygotowane stoisko pozwoli zainteresować potencjalnych klientów i ułatwia przeszywanie informacji o produktach lub usługach. Można wyposażyć się we własne akcesoria reklamowe lub wypożyczać poszczególne elementy na czas trwania targów. Na system wystawienniczy składają się trybunki reklamowe oraz ścianki i stojaki na ulotki. Na wszystkich tych elementach można wykonywać nadruki w wysokiej jakości. Są one odporne na warunki atmosferyczne oraz promieniowanie UV. Różne zestawy promocyjne Budowanie stoisk z elementów pozwala na aranżacje oferty targowej dopasowanej przestrzeni, w jakiej odbywa się wystawa. Trybunki reklamowe mogą być również eksponowane w plenerze, co zwiększa szansę na dotarcie do klientów również na imprezach sportowych. Mobilne rozwiązania ułatwiają przewożenie takich akcesoriów reklamowych i szybkie składanie stoisk. W tym wypadku wpływa to również na koszty działań promocyjnych w firmie.